تغذیه سالم (1)

برای تغذیه سالم، در مرحله اول باید، تمام غذاهای کارخانه ای و صنعتی، ساندویچی، رستوران، شیرینی فروشی،

 مثل: پُفک، چیپس، سوسیس(گوشت دور ریختنی استفاده می شود)، کالباس(از تاج خروس تهیه می شود)، پیتزا(مواد نگهدارنده سرطانزا)، همبرگر، سُس، نوشابه گازدار(مضر برای معده و روده و دندان)، انواع لبنیات پاستوریزه(بجای پاستوریزه کردن مواد نگهدارنده میزنند)، انواع شکلات(از شکر سوخته بدست می آید)، انواع روغنهای موجود در بازار چه جامد چه مایع(روغنهای سرد است و خوراکی نیست بلکه صنعتی است)، آدامس (هورمونی هستند)، خمیر دندان، بستنی صنعتی (که از شیر و شکر استفاده نمی شود)، انواع نان فانتزی(آرد سفید و تصفیه شده)، موز و خیار گل خانه ای، انواع غذای کنسرو شده، قند و شکر، کره، مرغ (هورمونی هستند و آنتی بیوتیک مصرف می کنند)،  تخم مرغ ماشینی، هرگونه نوشیدنی اسانس دار، آبلیموی کارخانه ای، قلیان میوه ای، آب کلردار فلورایدی، و... و نیز داروهای شیمیایی، همچنین استفاده از ظروف آلومینیوم، پلوپز، زود پر، تفلون را باید حذف کرد و به تغذیه مواد طبیعی و تغییرنیافته روی آورد.

 در مرحله دوم باید خواص و کاربردهای خوردنیها را آموخت.

/ 0 نظر / 146 بازدید